Utgifter december 2019

Utgifterna innefattar samtliga rörliga utgifter (se månadsbudget för förtydligande) och innefattar perioden mellan två löneutbetalningar (som jag oftast får kring den 25:e varje månad). Endast min andel (1 person) presenteras i nedanstående bokföring.


Rörliga utgifter för löneperiod december 2019:

Kläder/skor: 0 kr
Gåvor/donationer: 2107 kr
Semester:  0 kr
Övriga inköp/nöjen/resor: 1737 kr

Totalt: 3844 kr
Budget: 2000 kr
Avvikelse: - 1844 kr


Månadens utgifter stod för julklappar och några få resor med kollektivtrafik. Köpte också en lite dyrare upplevelse åt mig och min flickvän inför nästa år som jag räknar som hälften gåva/hälften eget nöje. I samband med detta överskrids budgeten rejält.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tvingas sälja av cirka 1 % av portföljen med förlust

Om mig

En ny arbetsplan växer fram