Tillökning

Skriver detta inlägg enbart med högerhanden då vänstern vaggar runt en 2-dagarsbebis som för närvarande sover nöjt i mitt knä. Allt har otroligt nog gått bra och det verkar som vi fått en frisk liten rackare med 0 rutiner :-) Är så jäkla imponerad och stolt över min flickvän! 

I samband med detta kommer budgeten behöva uppdateras framöver och under tiden kommer jag försöka få mig en uppfattning om hur mycket det kostar för oss att ha barn på riktigt (självklart med löpande uppdatering). Mer om det framöver när jag kan använda båda händerna!


Kommentarer

  1. Wow, STORT GRATTIS till pyret!
    Det känns som att du gillar att ha koll på läget, så jag tror att verkligheten kommer att stämma ganska väl överens med dina kalkyler! ;-)

    SvaraRadera
  2. Stor grattis Arbetsplanen.

    Du är otroligt roligt att bli förälder men kan även vara riktigt jobbigt i perioder.

    Lycka till framöver som förälder :-)

    Mvh Slimis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Slimis! Jag förstår det! Inte alltid så lätt :-)
      Tack så mycket!

      Radera
  3. Grattis till den bästa avkastningen man kan tänka sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :-) Så är det verkligen!

      Radera
  4. Grattis! Försök att njuta så mycket du bara kan av denna tiden!

    Mvh PB?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, PB?!
      Det ska jag försöka :-) Vet att de flesta (om inte nästintill alla) tycker att tiden går fort förbi!

      Radera
    2. Ja det går alldeles för fort!

      Radera
  5. Gratulerar så mycket! Ditt liv kommer att förändra sig mycket och huvudsakligen till det bättre. Det första året kostar det på mest i form av blöjor och förlorad nattsömn men därefter kan du räkna med större utgifter för TV-spel, simträning, dator, iPad, idrottsklubbar, etc. Det är dock alla gånger värt det. Passa på att njut av varje ögonblick - tiden går snabbare än du tror!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Slumpvandraren!
      Verkar som så hehe! Ser fram emot framöver också när intressen börjar visa sig etc :-) Det håller jag med om!
      Det ska jag! :-) Tack!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tvingas sälja av cirka 1 % av portföljen med förlust

Om mig

Börssparandet halkar efter - jag startar eget